Σημεια καθαρισμου

Βαλβίδων, EGR, DPF, Τουρμπινών, Μπεκ, Μπουζί

Γιατί βρωμίζουν οι κινητήρες;

Λόγω των συνθηκών που επικρατούν στις μεγαλουπόλεις, τα συνεχή stop & go, οι νέες οδηγίες κατασκευής των κινητήρων προκειμένου να μην ρυπαίνουν , τα χαμηλά όρια ταχύτητας προκειμένου να μην σπαταλούμε καύσιμα δημιουργούν ρύπανση στους κινητήρες.

Αυτά τα συμπτώματα εκδηλώνονται με τη μορφή των κορεσμένων επικαθήσεων άνθρακα στις βαλβίδες EGR, φράζουν τα φίλτρα DPF, βρωμίζουν τις τουρμπίνες κ.λ.π.

Με τον καθαρισμό Carbon CLEANING το υδρογόνο που εισέρχεται μέσα στον κινητήρα σας καίει και εξαλείφει σε ικανο ποσοστό τις επικαθήσεις άνθρακα.

Μετά από πολλά χρόνια έρευνας και ανάπτυξης, σας παρουσιάζουμε την πιο καινοτόμα, την πιο προηγμένη τεχνολογία και την πιο οικονομική λύση για να καθαρίσετε τη μηχανή σας από μέσα προς τα έξω.

Δώστε στην μηχανή σας τον προληπτικό καθαρισμό που χρειάζεται για να λειτουργεί σαν καινούργια. Τα σημεία καθαρισμού του κινητήρα είναι:

Βαλβίδα EGR

Καθαρισμός Βαλβίδας EGRΗ βαλβίδα EGR έχει σχεδιαστεί για να κρυώνει τα καυσαέρια από την καύση των καυσαερίων για δεύτερη φορά μέσα στο σύστημα εισαγωγής.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου. Αυτή η επανακυκλοφορία των καυσαερίων οδηγεί σε μια σταδιακή συσσώρευση σωματιδίων άνθρακα μέσα στην είσοδο. Οι επικαθήσεις αυτές αναπτύσσονται τελικά σε ένα μαύρο στρώμα αιθάλης, το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε διάφορα προβλήματα τον κινητήρα, ακόμα και βλάβη του.

Τα βραχυπρόθεσμα οφέλη της βαλβίδας EGR μπορούν να οδηγήσουν σε ένα πιο γρήγορο ρυθμό κορεσμού το εσωτερικό του κινητήρα. Μορφές αιθάλης των καυσαερίων, ακόμη και εντός της ίδιας της βαλβίδας, προκαλούν διάφορα προβλήματα. ΤαΜπεκ ψεκασμού καυσίμου, τα οποία είναι ευαίσθητα και ακριβά εξαρτήματα του κινητήρα, μπορούν να μερικώς να βουλώσουν. Όσο για την βαλβίδα EGR, η αιθάλη και άλλοι ρύποι μπορούν να της δημιουργήσουν πρόβλημα στο σωστό άνοιγμα και κλείσιμο. Αν κολλήσει στην κλειστή θέση, θα χάσει όλη της την λειτουργία. Το όχημα θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά, ωστόσο θα εκπέμψει τα οξείδια του αζώτου σε επίπεδα πέρα από τα κανονικά όρια . Από την άλλη πλευρά, εάν η βαλβίδα EGR κολλήσει σε μια ανοιχτή θέση, ο κινητήρας θα κορεσθεί με ακόμη ταχύτερο ρυθμό. Στην πάροδο του χρόνου, το όχημα θα χάσει την ισχύ, την επιτάχυνση του και μπορεί να μπει ο κινητήρας και σε ασφαλή λειτουργία (safe mode).

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να καθαρίσετε ή να αλλάξετε βαλβίδα EGR σας, οι οποίοι υπάγονται σε ένα ευρύ φάσμα τιμών. Η πιο ακριβή επιλογή είναι η ολοκληρωτική αντικατάσταση της. Η τιμή της ποικίλλει ανάλογα με τη μάρκα και τον τύπο του κινητήρα.

Η δεύτερη λιγότερο δαπανηρή επιλογή απαιτεί λίγο περισσότερο χρόνο, καθώς και κάποιες μηχανικές δεξιότητες. Πρόκειται για την πλήρη αφαίρεση της βαλβίδας, στο συνεργείο έτσι ώστε να καθαριστεί με ένα κατάλληλο διάλυμα. Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο για αρχάριους μηχανικούς και πολλές φορές η βαλβίδα EGR δεν είναι πάντα εύκολα προσβάσιμη. Επιπλέον, η πράξη, αν δεν εκτελεστεί σωστά, μπορεί να προκαλέσει μια ηλεκτρονική δυσλειτουργία της βαλβίδας.

Η λιγότερο δαπανηρή επιλογή, χωρίς την ανάγκη για αποσυναρμολόγηση και με λιγότερο χρόνο υπηρεσίας, και μια λύση για να αποφύγουμε την αντικατάσταση της, είναι η εφαρμογή του υδρογόνου μέσω της CARBON CLEANING.

Η εφαρμογή αυτή λειτουργεί προληπτικά, συνιστάται κάθε 15 χιλιάδες χλμ, και μπορεί επίσης να επιλύσει και αλλά υφιστάμενα προβλήματα στον κινητήρα.

Καταλύτης

Καθαρισμός ΚαταλύτηΟ καταλύτης είναι από τα βασικά εξαρτήματα του συστήματος ελέγχου των εκπομπών καυσαερίων του οχήματος.

Αντιμετωπίζει πολλές από τις επιβλαβείς ρύπους που παράγονται από τον κινητήρα, τα οποία μετατρέπει σε υγρά και αβλαβή αέρια. Εάν ο καταλυτικός μετατροπέας δυσλειτουργεί, πρέπει να αντικατασταθεί γρήγορα.

Ο καταλυτικός μετατροπέας είναι ένα εξελιγμένο εξάρτημα του κινητήρα που χρησιμοποιεί διάφορες αρχές της οργανικής χημείας. Ο πυρήνας είναι συνήθως ένα κεραμικό μονόλιθο με μια κυψελοειδή δομή. Μια ταινία από πολύτιμα μέταλλα που είναι πάνω από τον μονόλιθο, χρησιμεύει για να παρεμποδίσει τα καυσαέρια και να αποσυντίθενται. Αυτή η αντίδραση, που εμφανίζεται σε υψηλές θερμοκρασίες, προκαλεί την εξάτμιση να είναι πολύ λιγότερο επιβλαβεί για το περιβάλλον. Το κεραμικό μονόλιθο περικλείεται μέσα σε ένα σφραγισμένο περίβλημα και προστατεύεται περαιτέρω από μονωτικό για επικάλυψη.

Ένας κακοσυντηρημένος ή ελαττωματικός καταλύτης οδηγεί σε υπερβολική κατανάλωση καυσίμων, καθώς και απώλεια ισχύος του κινητήρα και πρόβλημα στην συνολική απόδοση.

Κατά την θεωρία, ένας καταλυτικός μετατροπέας έχει σχεδιαστεί για να έχει διάρκεια ζωής όσο και του οχήματος, ή έτσι ισχυρίζονται οι κατασκευαστές. Ωστόσο οι καταλυτικοί μετατροπείς έχουν κατά μέσο όρο διάρκεια ζωής περίπου 120.000 χιλιόμετρα.

Ο καταλυτικός μετατροπέας είναι αποτελεσματικό μόνο σε θερμοκρασίες πάνω από 750° F (κελσιου να γράψω ). Δηλαδή, παίρνει λίγα λεπτά (περίπου 10 χιλιόμετρα), πριν ο καταλυτικός μετατροπέας αρχίζει πραγματικά να κάνει την δουλειά του. Ως εκ τούτου, είναι μέσα σε αυτά τα πρώτα λίγα χιλιόμετρα λειτουργίας του κινητήρα όλες ότι οι τοξικές εκπομπές αερίων μένουν στον καταλύτη.

Στις κοντινές εκδρομές, δεδομένου ότι η μηχανή δεν έχει αρκετό χρόνο για να ζεσταθεί, ο καταλυτικός μετατροπέας «βρωμίζει».  Και πολλές φορές το σύνολο των διαδρομών που διανύει ένα όχημα ν είναι σύντομες.

Στην πραγματικότητα, η κίνηση μέσα στην πόλη αντιπροσωπεύει το ήμισυ του συνόλου των χιλιομέτρων που διανύονται από τους αυτοκινητιστές. Αυτές λοιπόν οι συνθήκες οδήγησης είναι που οδηγούν στην πρόωρη γήρανση και τη συνολική μειωμένη απόδοση των καταλυτικών μετατροπέων.

Η πιο ακριβή επιλογή για τον καθαρισμό του καταλύτη είναι η ολοκληρωτική αντικατάσταση του. Αυτό είναι αυτό που οι περισσότεροι μηχανικοί θα προτείνουν. Η τιμή του συστατικού ποικίλλει ανάλογα με τη μάρκα και τον τύπο του κινητήρα,

Κάποιοι άλλοι θα σας προτείνουν την πλήρη αφαίρεση του καταλυτικού μετατροπέα και την αντικατάσταση του με σκέτο σωλήνα.  Αυτό είναι μια παράνομη πράξη με πολλές συνέπειες για το περιβάλλον και την υγεία μας.

Η λιγότερο δαπανηρή επιλογή , χωρίς την ανάγκη για την αποσυναρμολόγηση με λιγότερο χρόνο συντήρησης του, και η οποία είναι μια λύση που επιμηκύνει το χρόνο αντικατάστασης του καταλύτη, είναι η εφαρμογή υδρογόνου με το CARBON CLEANING.

Η εφαρμογή αυτή λειτουργεί προληπτικά, συνιστάται κάθε 15.000 χλμ, και μπορεί επίσης να επιλύσει και αλλά υφιστάμενα προβλήματα στον κινητήρα.

Αισθητήρας Οξυγόνου

Καθαρισμός Αισθητήρα ΟξυγόνουΟ αισθητήρας Ο2 (αισθητήρας οξυγόνου) βρίσκεται εντός του συστήματος εξάτμισης, στον καταλυτικό μετατροπέα.

Ο ρόλος του είναι να ενημερώσει την ECU (εγκέφαλο του οχήματος) για την περιεκτικότητα σε οξυγόνο των καυσαερίων που προκύπτουν από την καύση. Ο αισθητήρας Ο2 βοηθά να εξασφαλιστεί ότι η ποσότητα του καυσίμου που ψεκάζεται μέσα στους κυλίνδρους για την αναλογία αέρα-καυσίμου είναι σε ιδανικό επίπεδο.

Ο αισθητήρα οξυγόνου, εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου καθώς και μείωση των ρύπων που εκπέμπονται από τον κινητήρα. Ως εκ τούτου, είναι ένα σημαντικό συστατικό για να βοηθήσει να περάσει την επιθεώρηση των οχημάτων.

Τα τελευταία πρότυπα των εκπομπών απαιτούν την παρουσία ενός δεύτερου αισθητήρα λάμδα, που βρίσκεται μετά τον καταλύτη προκειμένου να προσδιοριστεί η αποτελεσματικότητά του.

Ένας ελαττωματικός αισθητήρας οξυγόνου έχει ως άμεση συνέπεια τη διατάραξη της ισορροπίας αέρα-καυσίμου του κινητήρα. Αυτό οδηγεί σε αύξηση των ρύπων που εκπέμπονται από τον κινητήρα, καθώς επίσης προκαλεί τον κινητήρα να κολλάει και συνεπώς η κατανάλωση καυσίμου να αυξηθεί.

Η διάρκεια ζωής ενός αισθητήρα οξυγόνου είναι 160.000 km κατά μέσο όρο, εάν δεν παρουσιαστούν άλλα προβλήματα δυσλειτουργίας του κινητήρα που θα τον επηρεάσουν.

Άκαυστο καύσιμο που μπορεί να οφείλεται σε ρετάρισμα του κινητήρα μπορεί να μολύνει τον αισθητήρα ανεπανόρθωτα. Διαρροές καυσαερίων μπορούν επίσης να το βλάψουν, με αποτέλεσμα η εισαγωγή αέρα  να προκαλεί επικίνδυνη αύξηση της θερμοκρασίας.

Για να εξασφαλιστεί η μέγιστη διάρκεια ζωής του αισθητήρα οξυγόνου, είναι αναγκαία η αυστηρή συντήρηση του κινητήρα (μπουζί, φίλτρο αέρα, κ.λ.π)

Κάποια σημάδια που σας προειδοποιούν ότι χρειάζεστε αντικατάσταση του αισθητήρα οξυγόνου είναι

  • Αν η λυχνία ελέγχου του κινητήρα ανάβει ενώ το όχημα κινείται.
  • Αν ρετάρει ο κινητήρας και πάσχει από έλλειψη δύναμης και επιτάχυνσης.

Ένας ελαττωματικός αισθητήρας οξυγόνου ανιχνεύεται μόνο με ειδικό διαγνωστικό εργαλείο που χρησιμοποιείται από εκπαιδευμένους επαγγελματίες. Συνεπώς, είναι απαραίτητο να πάμε το όχημα μας στο συνεργείο.

Υπάρχουν δύο τρόποι για να καθαρίσετε ή να αντικαταστήσετε τον αισθητήρα οξυγόνου, οι οποίοι υπάγονται σε ένα ευρύ φάσμα τιμών. Η πιο ακριβή επιλογή είναι η ολοκληρωτική αντικατάσταση του. Η τιμή του συστατικού ποικίλλει ανάλογα με τη μάρκα και τον τύπο του κινητήρα.

Η λιγότερο δαπανηρή επιλογή , χωρίς την ανάγκη για την αποσυναρμολόγηση με λιγότερο χρόνο συντήρησης του, και η οποία είναι μια λύση που επιμηκύνει το χρόνο αντικατάστασης του αισθητήρα οξυγόνου Ο2, είναι η εφαρμογή υδρογόνου.

Η εφαρμογή αυτή λειτουργεί προληπτικά, συνιστάται κάθε 15.000 χλμ, και μπορεί επίσης να επιλύσει και αλλά υφιστάμενα προβλήματα στον κινητήρα.

Μπεκ Ψεκασμού

Καθαρισμός Μπεκ ΨεκασμούΤο μπεκ ψεκασμού καυσίμου είναι ένα εξάρτημα του κινητήρα που βρίσκεται είτε στο άνοιγμα του κυλίνδρου ή στην πολλαπλή εισαγωγής. Είναι ένα μικρό ακροφύσιο στο οποίο υγρό καύσιμο εγχέεται υπό υψηλή πίεση. Λειτουργεί σαν ένα ακροφύσιο ψεκασμού από ένα πλυντήριο πίεσης.

Τα σημερινά συστήματα ψεκασμού καυσίμου είναι πιο ισχυρά.

Το μπεκ ψεκασμού είναι ένα ακριβό εξάρτημα που έχει δυσλειτουργία σπάνια. Ωστόσο, είναι δυνατόν να δημιουργηθούν ρύποι και να εμποδίσουν την καλή λειτουργία του.

Όταν ο εγχυτήρας καυσίμου φράζει, σχηματίζει επικαθήσεις άνθρακα που μειώνουν τη ροή του καυσίμου και διαταράσσει το σχήμα ψεκασμού της έγχυσης καυσίμου. Το σχήμα και η πυκνότητα του ψεκασμού επηρεάζει την απόδοση του κινητήρα. Κακή κατάσταση ή πυκνότητα μπορεί να προκαλέσει τον κινητήρα στο ρελαντί, καθώς και στην επιτάχυνση να κάνει διακοπές οδηγώντας έτσι σε μια έλλειψη ισχύος. Επικαθήσεις άνθρακα και συσσωρευμένη ρητίνη είναι οι κύριες πηγές του κορεσμού των μπεκ ψεκασμού καυσίμου, το οποίο σε συνδυασμό με τις υψηλές θερμοκρασίες καίει περισσότερα καύσιμα μέσα από τα ακροφύσια μπεκ. Αυτό το πρόβλημα επιδεινώνεται όταν ο κινητήρας τροφοδοτείται με αέρα χαμηλής ποιότητας.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να καθαρίσετε ή να αλλάξετε τα μπεκ ψεκασμού καυσίμου σας, τα οποία υπάγονται σε ένα ευρύ φάσμα τιμών.

Η πιο ακριβή επιλογή είναι η ολοκληρωτική αντικατάσταση του τμήματος.

Η μέτρια ακριβή επιλογή απαιτεί λίγο περισσότερο χρόνο. Πρόκειται για την αφαίρεση και τον καθαρισμό του μπεκ.

Η λιγότερο δαπανηρή επιλογή , χωρίς την ανάγκη για την αποσυναρμολόγηση με λιγότερο χρόνο συντήρησης του, και η οποία είναι μια λύση που επιμηκύνει το χρόνο αντικατάστασης του μπεκ, είναι η εφαρμογή υδρογόνου με το CARBON CLEANING.

Η εφαρμογή αυτή λειτουργεί προληπτικά, συνιστάται κάθε 15.000 χλμ, και μπορεί επίσης να επιλύσει και αλλά υφιστάμενα προβλήματα στον κινητήρα.

Μπουζί

Καθαρισμός ΜπουζίΗ σωστή ανάφλεξη και πλήρης καύση του μίγματος καυσίμου-αέρα είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που καθορίζουν την αποτελεσματικότητα και την απόδοση του κινητήρα. Για να διασφαλιστεί η σωστή ανάφλεξη, η ροή των σπινθήρων μεταξύ των ηλεκτροδίων κάθε μπουζί πρέπει να γίνει την κατάλληλη στιγμή σε όλες τις περιστάσεις και να παράγει τη σωστή ανάφλεξη του μίγματος καυσίμου-αέρα.

Είναι σημαντικό ο τύπος των μπουζί που χρησιμοποιούμε να αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του κινητήρα μας. Πρέπει να είναι αρκετή ζεστό για να αποφευχθεί ο κορεσμός στις χαμηλές στροφές, αλλά την ίδια στιγμή δεν θα πρέπει να υπερθερμανθεί και έτσι να γίνει μια δυσλειτουργία προ-ανάφλεξης, δηλαδή ανάφλεξη του αερίου μίγματος πριν από την παραγωγή του σπινθήρα. Όταν τα μπουζί είναι σε κακή κατάσταση, ή όταν χρησιμοποιούνται μπουζί που δεν αντιστοιχούν στον τύπο του κινητήρα, το αποτέλεσμα είναι μια κακή ανάφλεξη του μίγματος αέρα-καυσίμου.

Αυτό τελικά οδηγεί σε ασύμμετρη καύση, οπότε μόνο ένα τμήμα του καυσίμου μετατρέπεται σε ενέργεια. Η άκαυστη βενζίνη στη συνέχεια διέρχεται μέσω των δακτυλίων του εμβόλου στο στροφαλοθάλαμο όπου αραιώνει το λάδι του κινητήρα. Όλα αυτά τα υπολείμματα περνούν μέσα από το σύστημα εξάτμισης και ρυπαίνουν τον αέρα.

Η πιο ακριβή επιλογή είναι η ολοκληρωτική αντικατάσταση του τμήματος. Η τιμή του συστατικού ποικίλλει με το εμπορικό σήμα και το είδος των μπουζί.

Η λιγότερο ακριβή επιλογή συνεπάγεται λίγο περισσότερο χρόνο. Αυτό περιλαμβάνει την αφαίρεση και τον καθαρισμό των μπουζί με συρμάτινη βούρτσα. Κατά την επανατοποθέτηση απαιτείται ρύθμιση της απόστασης μεταξύ των ηλεκτροδίων. Για ορισμένα οχήματα, τα μπουζί δεν είναι εύκολα προσβάσιμα.

Η λιγότερο δαπανηρή επιλογή , χωρίς την ανάγκη για την αποσυναρμολόγηση με λιγότερο χρόνο συντήρησης του, και η οποία είναι μια λύση που επιμηκύνει το χρόνο αντικατάσταση των μπουζί, είναι η εφαρμογή υδρογόνου με το CARBON CLEANING.

Η εφαρμογή αυτή λειτουργεί προληπτικά, συνιστάται κάθε 15.000 χλμ, και μπορεί επίσης να επιλύσει και αλλά υφιστάμενα προβλήματα στον κινητήρα.

Τουρμπίνα

Καθαρισμός ΤουρμπίναςΗ τουρμπίνα είναι ένα από τα πιο κύρια εξαρτήματα του κινητήρα. Ο υπερσυμπιεστής είναι μια συσκευή αναγκαστικής επαγωγής στροβιλοκίνητης που αυξάνει την αποτελεσματικότητα και την ισχύ του κινητήρα, αναγκάζοντας επιπλέον αέρα μέσα στο θάλαμο καύσης. Η βελτίωση αυτή προκύπτει επειδή η τουρμπίνα μπορεί να αναγκάσει περισσότερο αέρα, και αναλογικά περισσότερα καύσιμα, στο θάλαμο καύσης από μόνη της με την ατμοσφαιρική πίεση. Η δύναμη που απαιτείται για να περιστραφεί ο φυγοκεντρικός συμπιεστής προέρχεται από την κινητική ενέργεια των καυσαερίων του κινητήρα, χωρίς να καταναλώνουν καμία δύναμη από τον άξονα κίνησης.

Κακό ομοιογενές μίγμα οδηγεί στην παραγωγή αιθάλης, που μπορεί να φράξει το σύστημα εξάτμισης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αρνητική πίεση στην τουρμπίνα, η οποία αναστέλλει την εξάτμιση και μειώνει την ισχύ του κινητήρα. Εκτός από ένα λιγότερο ισχυρό κινητήρα, τα κύρια συμπτώματα από αυτήν την κατάσταση είναι η προβληματική εκκίνηση του κινητήρα, ένα θορυβώδες turbo, λευκό καπνό εξάτμισης, και η υπερβολική κατανάλωση λαδιού.

Η τουρμπίνα λιπαίνεται με λάδι από τον κινητήρα. Ως εκ τούτου, όπως συμβαίνει με άλλα μηχανικά εξαρτήματα, είναι προς το συμφέρον του ιδιοκτήτη να συμμορφώνεται με τις συστάσεις του κατασκευαστή σχετικά με τα διαστήματα αλλαγής λαδιού, καθώς και την ποιότητα του πετρελαίου που χρησιμοποιεί. Ομαλή οδήγηση μετά από μια ψυχρή εκκίνηση συνιστάται. Επίσης είναι σημαντικό να σημειωθεί: όταν ο κινητήρας απενεργοποιείται, και το λάδι πλέον δεν ρέει, ο υπερσυμπιεστής θα συνεχίσει να γυρνάει για ένα σύντομο χρονικό διάστημα. Για να αποτρέψετε το turbo από στεγνή λειτουργία, συνιστάται να αφήνετε τον κινητήρα να λειτουργήσει για λίγο ακόμα όταν φτάνεται στον τελικό προορισμό σας.

Υπάρχουν δύο τρόποι για να καθαρίσετε την τουρμπίνα σας, οι οποίοι υπάγονται σε ένα ευρύ φάσμα τιμών. Η πιο ακριβή επιλογή είναι η ολοκληρωτική αντικατάσταση της. Η τιμή της ποικίλλει ανάλογα με τη μάρκα και τον τύπο του κινητήρα, αλλά το μέσο κόστος είναι αρκετά υψηλό.

Η λιγότερο δαπανηρή επιλογή , χωρίς την ανάγκη για την αποσυναρμολόγηση και με το γρηγορότερο χρόνο και ως η καλύτερη εναλλακτική λύση για να αποφύγετε την αντικατάσταση της τουρμπίνας, είναι η εφαρμογή υδρογόνου με το CARBON CLEANING.

Η εφαρμογή αυτή λειτουργεί προληπτικά, συνιστάται κάθε 15.000 χλμ, και μπορεί επίσης να επιλύσει και αλλά υφιστάμενα προβλήματα στον κινητήρα.

Βαλβίδες

Καθαρισμός ΒαλβίδωνΜετά από κάθε κύκλο καύσης, στις βαλβίδες σταδιακά επικάθεται άνθρακας και αρχίζουν να φράζουν.

Αν και είναι εντελώς φυσιολογικό, η υπερβολική συσσώρευση αιθάλης μπορεί να οδηγήσει στην προοδευτική επιδείνωση της κανονικής απόδοσης του κινητήρα.

Ο αυξημένος θόρυβος του κινητήρα είναι ένα άλλο αρνητικό σύμπτωμα αυτών των επικαθήσεων.

Για τους περισσότερους οδηγούς, είναι μια δύσκολη κατάσταση να το διαπιστώσουν από πρώτο χέρι αφού οι βαλβίδες δεν είναι πολύ προσιτές.

Ως εκ τούτου, η σωστή συντήρηση του κινητήρα είναι επιτακτική ανάγκη.

Ο πιο ακριβός τρόπος είναι η να λύσουμε το καπάκι των βαλβίδων και να της καθαρίσουμε με το χέρι. Η τιμή θα ποικίλλει ανάλογα με τη μάρκα και τον τύπο του κινητήρα, ωστόσο, είναι το κόστος της εργασίας είναι μεγάλο καθώς αυτή είναι μια δύσκολη εργασία.

Η λιγότερο δαπανηρή επιλογή, χωρίς την ανάγκη όλης της παραπάνω δύσκολης εργασίας και με ελάχιστο χρόνο συντήρησης τους, και η οποία είναι μια λύση που επιμηκύνει την «ζωή» των βαλβίδων, είναι η εφαρμογή υδρογόνου με το CARBON CLEANING.

Η εφαρμογή αυτή λειτουργεί προληπτικά, συνιστάται κάθε 15.000 χλμ, και μπορεί επίσης να επιλύσει και αλλά υφιστάμενα προβλήματα στον κινητήρα.

Πολλαπλή εξαγωγής

Καθαρισμός Πολλαπλής ΕξαγωγήςΟι πολλαπλές εξαγωγής βουλώνουν στα βενζινοκίνητα όσο και στα πετρελαιοκίνητα.

Όταν η πολλαπλή εισαγωγής βρωμίζει ή φράζει, το turbo είναι ακόμη σε θέση να εκτελέσει την κανονική λειτουργία του, ωστόσο η πίεση που παράγει δεν είναι σε θέση να μεταφερθεί στο θάλαμο καύσης.

Κατά συνέπεια, η μηχανή δέχεται ανεπαρκή πίεση του υπερσυμπιεστή, και, κατά συνέπεια, το καύσιμο δεν καίγεται πλήρως λόγω της έλλειψης του αέρα κατά την καύση. Αυτό προκαλεί μαύρο καπνό στην εξάτμιση.

Η πιο ακριβή λειτουργία, η οποία απαιτεί λίγο περισσότερο χρόνο και κάποιες μηχανικές δεξιότητες, είναι η διάλυση και ο καθαρισμός της.

Η λιγότερο δαπανηρή επιλογή , χωρίς την ανάγκη όλης της παραπάνω δύσκολης εργασίας και με ελάχιστο χρόνο συντήρησης τους, είναι η εφαρμογή υδρογόνου με το CARBON CLEANING.

Η εφαρμογή αυτή λειτουργεί προληπτικά, συνιστάται κάθε 15.000 χλμ, και μπορεί επίσης να επιλύσει και αλλά υφιστάμενα προβλήματα στον κινητήρα.

Εξάτμιση

Καθαρισμός Εξάτμισης

Αν το χρώμα του καπνού είναι μαύρο.

  • Μαύρος καπνός από την εξάτμιση δείχνει ότι η καύση του καυσίμου δεν είναι ισορροπημένη. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πάρα πολύ καύσιμο σε σχέση με τον αέρα με το οποίο αναμιγνύεται μέσα στο θάλαμο καύσης. Επεξήγηση: είτε δεν υπάρχει αρκετός αέρας, ή υπάρχει υπερβολική ποσότητα καυσίμου.
  • Εάν το όχημά σας διαθέτει ψεκασμό καυσίμου, μπορεί οι αισθητήρες του συστήματος ψεκασμού να μην είναι καλά τοποθετημένοι. Αν κάποιος από τους αισθητήρες δυσλειτουργεί ή δεν βρίσκεται σε καλή τοποθεσία, είναι πιθανό πάρα πολύ καύσιμο να εγχύεται μέσα στον κύλινδρο, δημιουργώντας πολύ πλούσιο μείγμα καυσίμου, με αποτέλεσμα την μη ισορροπημένη καύση και, ως εκ τούτου, μαύρο καπνό. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να πάτε το όχημά σας σε ένα γκαράζ για να ελέγξετε το σύστημα ψεκασμού και εάν υπάρχουν ελαττωματικοί αισθητήρες να τους αντικαταστήσετε.
  • Μπορεί επίσης να χρειάζεται να αλλάξετε το φίλτρο αέρα . Ένα βρώμικο φίλτρο αέρα εμποδίζει την εισροή επαρκούς επίπεδου αέρα, και κατά συνέπεια θα προκαλέσει το μείγμα αέρα / καυσίμου να είναι πολύ πλούσιο σε καύσιμο. Έτσι μπορεί να εμφανισθεί μαύρος καπνό στην εξάτμιση.

Αν το χρώμα του καπνού είναι μπλε.

  • Μπλε καπνός είναι μια πολύ κακή ένδειξη ότι το πετρέλαιο καίει στη μηχανή σας. Πηγαίνετε το όχημά σας το συντομότερο δυνατό για έλεγχο στο συνεργείο έτσι ώστε να προσδιοριστεί η πηγή της διαρροής.
  • Αν έχετε χρησιμοποιήσει ένα λάδι χαμηλής ποιότητας για την τελευταία αλλαγή λαδιού σας, το λάδι πρέπει να αλλάξει, καθώς είναι είτε πολύ παχύρρευστο ή πολύ αραιωμένο. Σε τέτοιες περιπτώσεις, το λάδι διαφεύγει μέσω των ελατηρίων μέσα στο θάλαμο καύσης, όπου καίγεται και παράγει μπλε καπνό.
  • Εάν το όχημά σας είναι παλιό ή αν έχει υπερβολικά χιλιόμετρα, είναι πιθανό ότι ο κινητήρας έχει φθαρεί. Σε αυτή την περίπτωση, είναι απαραίτητο να εκτελέσετε μια γενική επισκευή του κινητήρα.
  • Αν το αυτοκίνητό σας δεν διαθέτει δύναμη, ιδιαίτερα σε ανηφόρα είναι πιθανό ότι τα τμήματα του εμβόλου είναι ελαττωματικά. Αν είναι πραγματικά αυτή η περίπτωση, το λάδι μπορεί να μπει στο θάλαμο καύσης και να καεί, με αποτέλεσμα τον μπλε καπνού. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει απώλεια ισχύος , και απαιτείται μεγάλο κόστος για επισκευή του κινητήρα.
  • Εάν το όχημα έχει την κανονική του ισχύ και ο καπνός βγαίνει κυρίως κατά την επιτάχυνση, αυτό είναι ένα πρόβλημα του στελέχους της βαλβίδας . Σε αυτή την περίπτωση, πρέπει να γίνει αντικατάσταση των βαλβίδων.
  • Τέλος, αν έχετε ένα turbo κινητήρα, είναι πιθανό ότι η πηγή της διαρροής να είναι στον υπερσυμπιεστή. Λάδι διαφεύγει μέσω διαρροών του στο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων με τη μορφή μπλε καπνού.

Εάν το χρώμα του καπνού είναι λευκό.

  • Λευκό αποτελέσματα καπνού από την συμπύκνωση του ατμού ζεστού νερού που έρχεται σε επαφή με το κρύο εξωτερικό αέρα.
  • Εάν λευκό καπνό εκπέμπει όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά ένα κρύο αυτοκίνητο στο δροσερό καιρό, είναι απόλυτα φυσιολογικό. Αυτό είναι απλά το αποτέλεσμα της εξάτμισης του νερού που έχει συσσωρευτεί στο εσωτερικό του συστήματος εξάτμισης, ενώ το αυτοκίνητο ήταν σταματημένο. Να είστε βέβαιοι, όλα είναι καλά!
  • Αν δείτε λευκό καπνό που βγαίνει από την εξάτμιση όλη την ώρα, ακόμα και όταν ο κινητήρας είναι ζεστός, αυτό οφείλεται σε διαρροή στη φλάντζα κεφαλής. Εάν η φλάντζα έχει ραγίσει ή φθαρεί, το νερό θα διεισδύσει μέσα στους κυλίνδρους, και υπό την επίδραση αυξημένης θερμοκρασίας, θα δημιουργήσει λευκό καπνό που εκπέμπεται από το σύστημα εξάτμισης. Όταν συμβεί αυτό, θα πρέπει πρώτα να ελέγξετε τη στάθμη του ψυκτικού του οχήματός σας. Αν είναι χαμηλά αυτό είναι ένα κακό σημάδι και τότε είναι επιτακτική ανάγκη να δούμε έναν μηχανικό όσο το δυνατόν συντομότερα.

Επιβάλλονται έλεγχοι οχήματος για να εξασφαλιστεί ότι το όχημα είναι ασφαλές και εντός των ορίων των προτύπων ρύπανσης. Κατά τη διάρκεια του ελέγχου, ο ελεγκτής επαληθεύει ότι οι ρύποι του αέρα είναι κάτω από το όριο, όπως ορίζεται από την νομοθεσία για την καταπολέμηση της ρύπανσης. Σε περίπτωση που ένα όχημα δεν περάσει τον έλεγχο των εκπομπών, θα πρέπει να υποβληθούν στις απαραίτητες τροποποιήσεις για να πέσει πίσω κάτω από τα προβλεπόμενα όρια και να γίνει επανέλεγχος, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν μπορεί να κυκλοφορήσει ή όχι.

Για να περιοριστούν οι εκπομπές καυσίμων, προκειμένου να περάσετε των έλεγχο στο ΚΤΕΟ, η λιγότερο δαπανηρή επιλογή , χωρίς την ανάγκη για αποσυναρμολόγηση με τον συντομότερο χρόνο υπηρεσίας, η οποία είναι μια εναλλακτική λύση προκειμένου να αποφύγουμε την αντικατάσταση εξαρτημάτων, είναι ο καθαρισμός με έκχυση υδρογόνου στον κινητήρα, που κάνει η μηχανή CARBON CLEANING.

Η εφαρμογή αυτή λειτουργεί προληπτικά, συνιστάται κάθε 15.000 χλμ, και μπορεί επίσης να επιλύσει και αλλά υφιστάμενα προβλήματα στον κινητήρα.

Εγγυημένα αποτελέσματα

Καλέστε μας

210 2322590 και 6972 623048

Φυλής 72 - Καματερό

ή